Estakáda přes údolí Vltavy a Berounky
neoficiální, vesměs nalezené a odpozorované údaje (duben – květen 2008)
foto estakády od Komořan a od Radotína
na P37L a P36L ještě nazačali zárodek
záleží kam hodí vozíky z P40L a 39L ale asi na P
teď maj snad jeden volnej tak možná 37P
takže vysoké pilíře v létě
most přes Berounku pár měsíců – chybí střední pole
pak zbývá P5P – P13P 8 polí a P4L – P7L 3 pole– pilíře jsou číslované od Vltavy
– opěra 1 – betonáž základu
– mezi opěrou 1 a pilířem 2 je dočasná podpěra pro „opření“ mostu při letmé betonáži
– pilíř 2 na pravém břehu, od 22.4.2008 mezi pilíři L a P stojí věžový jeřáb
– pilíř 3 na levém břehu, mezi pilíři L a P stojí od konce dubna 2008 věžový jeřáb
– pilíř 4 dělí stavby 513 a 514
– pilíř 7 je před I/4 v místě nájezdu od Zbraslavi – vrtání pilot
– pilíř 8 za I/4
– proběhla betonáž taktu levého mostu estakády mezi pilíři 13L a 14L
– na úrovni pilíře 13P je opěra připojovací rampy směr Plzeň
– vedle pilířů 14P, 15P, 16P, 17P jsou pilíře připojovacího pruhu směr Plzeň, končí dvojitým pilířem 18P
– v ose hlavní trasy mezi pilíři 14 a15 stojí věžový stavební jeřáb
– na dvojitém pilíři 15L začíná odbočení větve směr Strakonice a větve „K“
– proběhla betonáž taktu levého mostu estakády mezi pilíři 22L a 23L
– proběhla betonáž spodní desky a boků taktu levého mostu estakády mezi pilíři 23L a 24L
– pilíř 23 je nějakej tlustej
– pilíř 24 a 25 jsou na březích Berounky a jsou menší
– pilíře 25 – 30 už všechny stojí
– přeložka vodovodu blokuje pilíře 32L+P, 33L+P, 34L, 36L, 37L+P. Dokončení vodovodu asi v polovině července.
– pilíře 35L, 35P jsou rozestavěny
– pilíř 36P je rozestavěný a dvojitý
– pilíř 37 bude před ulicí Výpadovou
– pilíř 38 je za ulicí Výpadovou – armování prvního taktu – je dvojitý
– od pilíře 38 se estakáda stáčí vpravo k portálu Radotín
– pilíř 39 vybetonovány piloty, ohrazení jámy štětovnicovou stěnou, ubourány hlavy pilot
– pilíř 40 je až za tratí ČD Praha – Beroun, vrtání a betonování pilot
– radotínská opěra má číslo 41
Výstavbu pár zbývajících pilířů komplikuje vodovod. Udělal jsem výřez z územního plánu na kterém je vodovod vidět (snad je to zakresleno přesně) a celkem situaci ujasní 🙂
Na pilířích 18L a 19L stojí konstrukce pro pojízdné bednění. foto z akce
Výstavba mostu na Rujánu pomocí zmíněné konstrukce na maps.google
___
pár poznámek 11/08
- most přes Berounku a příšera na 28P-27P
- estakáda už má hotových 17 polí (levý most) z 2× 40 (P10L až P27L)
– pravej most asi dvě pole u 18P a jede letmá na P2P a P3P – most přes Vltavu
– na p36p se přestalo asi z důvodu, že 37 nemá ani základ a k 35 pojedou asi až nakonec
- dojedou na pole 34L-35L a pak to nějak přehoděj na 34P-35P a budou couvat zpět až k 27P a přes Berounku už nepojedou – tam by zbyly jen dvě pole a to nemá cenu se trmácet přes pět hotových polí mostu přes Berounku
- na 35 je dilatace mezi letmou betonáží a „příšernou“ betonáží
- fotka severní části s popisem pilířů
- podélný profil celé 514
-- je třeba počítat zprava od 41 (nebo zleva od 4) – ty obloučky jsou letmá betonáž a to tlusčí je pole přes Berounku (24–25) a ten černej hrbol vlevo je Strakonická
dilatace budou na OP1, P4, P13, P22, P27, P35 a OP41 estakáda se dělí na:
- most přes Vltavu – OP1 – P4
- most na MÚK Strakonická – SO 205 – P4 – P13
- most přes údolí Berounky – SO 204 – P13 – OP41
- Jak dlouho trva prisere jeden takt? asi 2–3 týdny??
- jedna lamela letmé betonáže cca 10 dní
- už se těšíme až pojedem Radotínem a v té vejšce takové monstrum
– nejvyšší pilíř 40 – cca 40metrů
- nělvětší vzdálenost pilířů: mezi 38 – 39 a 39 – 40 je 114 metrů
- pro srovnání – Lochkovský most bude mít výšku 65m na dno údolí